Minggu, 22 November 2015

Beberapa Sebab di Mengapa Anda Perlu Pertimbangkan Menggunakan kristal kuarza For Healing

Beberapa Sebab di Mengapa Anda Perlu Pertimbangkan Menggunakan kristal kuarza For Healing

Apabila kebanyakan kita mendengar tentang kemungkinan menggunakan kuarza kristal untuk penyembuhan, sikap kita cenderung untuk menjadi sangat ragu-ragu, atau secara terang-terangan acuh. Anda tidak boleh menyalahkan kami. Bahawa idea menggunakan kuarza kristal untuk membawa penyembuhan kedengaran sangat asing, dan terhadap hampir semua yang kita tahu tentang penyakit. Untuk sebahagian besar dari kita itu, segala-galanya bunyi seperti salah satu daripada idea-idea praktikal bahawa pencinta 'baru umur' pergerakan berdakwah.

Kebenaran perkara itu, bagaimanapun, adalah bahawa ramai orang telah mendapat peningkatan yang luar biasa dalam kesihatan mereka melalui penggunaan kuarza kristal. Sebelum pergi untuk meneroka sebab-sebab mengapa anda juga dinasihatkan supaya mempertimbangkan membuat penggunaan kuarza kristal untuk penyembuhan, kami boleh mengambil melencong sedikit, dan memberikan penerangan ringkas mengenai bagaimana kuarza kristal membawa tentang penyembuhan mereka yang berkaitan dengan.

Ternyata, punca sebenar penyakit - sekurang-kurangnya mengikut pengamal perubatan timur - adalah salah jajaran tenaga dalam badan. Kita semua tahu, dari kajian kami fizik asas bahawa badan kita adalah tenaga. Semua perkara adalah tenaga, dan tidak ada sebab mengapa badan kita akan menjadi pengecualian. Berita untuk kita ialah apabila tenaga yang membentuk badan kita bergetar / mengalir dengan betul, kita cenderung untuk mengalami kesihatan yang sempurna. Sebaik terdapat gangguan dalam aliran tenaga / getaran, kesihatan kita mula mendapat terjejas. Kini terdapat beberapa bahan yang boleh mengembalikan getaran yang betul dan aliran tenaga dalam badan kita. Quartz-kristal di dalam kategori itu. Jadi mekanisme melalui mana-kuarza kristal bekerja, dalam membawa penyembuhan adalah sebagai membetulkan aliran tenaga dan getaran masalah yang cenderung kepada yang nyata melalui pelbagai penyakit.

Anda mungkin masih mempunyai keraguan tentang mekanisme yang untuk membawa penyembuhan, tetapi anda perlu percaya apabila anda mendengar testimoni orang-orang yang benar-benar telah mendapat manfaat daripadanya, dan juga apabila kuarza kristal digunakan untuk membawa kesembuhan pada anda sendiri badan.

Dan terdapat beberapa sebab mengapa anda harus mempertimbangkan menggunakan kristal kuarza untuk tujuan terapeutik.

Pertama, anda akan datang untuk bersetuju, kuarza kristal amat berkesan untuk membawa penyembuhan. Lebih menarik ialah fakta bahawa kesan penggunaan mereka cenderung untuk menyatakan hampir serta-merta.

Lebih-lebih lagi, seperti yang kamu datang untuk belajar, penggunaan kristal kuarza untuk penyembuhan adalah agak selamat - kerana segala-galanya dilakukan secara luaran, dan anda sebenarnya tidak perlu menelan atau jika tidak bersentuhan dalaman dengan apa-apa.

Akhir sekali, anda perlu memahami bahawa kristal kuarza adalah sangat murah, dan penggunaannya dalam penyembuhan adalah sesuatu yang hampir sesiapa sahaja - dengan hak Training- boleh lakukan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar