Senin, 23 November 2015

Iontophoresis - Dapatkan Stop Berpeluh Rawatan Dengan iontophoresis

Iontophoresis - Dapatkan Stop Berpeluh Rawatan Dengan iontophoresis

Jika ada istilah perubatan untuk peluh berlebihan yang hiperhidrosis, terdapat juga istilah perubatan untuk berpeluh berlebihan tapak tangan. Keadaan ini dikenali sebagai hiperhidrosis palmar. Terdapat banyak kajian dan laman web yang menawarkan rawatan untuk tapak tangan berpeluh. Walaupun rawatan ini tidak betul-betul ubat yang terbaik, mereka memberikan kelegaan gejala atau mengurangkan sedikit masa, pengeluaran peluh di tapak tangan.

Pilihan rawatan yang terdapat di internet termasuk kedua-dua cara semula jadi dan buatan mengawal tapak tangan berpeluh. Rawatan ini boleh mempunyai keputusan yang berbeza untuk setiap orang kerana laluan aliran keluar sistem berpeluh saraf berkelakuan dan bertindak balas terhadap rangsangan tertentu banyak pelbagai cara. Ini juga boleh menjadi sebab di sebalik mengapa sesetengah orang mengalami berpeluh pampasan, manakala terdapat orang-orang yang tidak. Tiada penawar utama untuk tapak tangan berpeluh, tetapi tiada apa yang menghalang anda daripada memetik daripada rawatan yang paling berkesan yang sesuai untuk anda.

Adakah anda dikaji pada rawatan yang anda fikir akan bekerja terbaik untuk keamatan masalah berpeluh anda? Anda mempunyai beberapa pilihan untuk memilih daripada. Jika anda sedang menghadapi kes-kes ringan tapak tangan berpeluh, ini boleh dikawal dengan menggunakan serbuk berubat atau dengan menggunakan drysol. Tetapi bagi mereka yang mempunyai tapak tangan berpeluh teruk, rawatan yang mempunyai kekuatan yang lebih besar diperlukan. Rawatan seperti Botox, pembedahan ETS atau iontophoresis boleh membuktikan untuk menjadi agak berkesan.

Untuk beberapa tahun sekarang, Botox telah terbukti sebagai rawatan baik untuk tapak tangan berpeluh. Ini hanya penawar sementara walaupun dan ia akan memerlukan anda untuk mempunyai beberapa sesi dalam tempoh tiga hingga enam bulan jika peluh masih berterusan. Kejutan untuk ini adalah bahawa anda akan mengalami kesemutan atau sensasi kebas pada tapak tangan anda. Ini merupakan satu lagi kesan sementara walaupun dan hanya akan berlangsung selama kira-kira satu atau dua hari dari bermulanya rawatan. Dalam jangka masa panjang walaupun, penggunaan berterusan Botox akan membawa kepada keputusan yang berkurangan.

Satu lagi rawatan untuk tapak tangan berpeluh adalah melalui prosedur pembedahan ETS. Tidak seperti suntikan Botox, prosedur ini menimbulkan banyak risiko, kerana ia adalah pembedahan. Namun rawatan ini mendapatkan Menghindari daripada tapak tangan berpeluh dengan cepat. Kelemahan hanya untuk jenis ini pilihan rawatan adalah bahawa pesakit boleh mengalami kesan buruk daripada berpeluh pampasan.

Dari semua pilihan rawatan yang tersebut di atas, orang telah berkata iontophoresis itu adalah cara yang paling berkesan untuk merawat hiperhidrosis palmar. Ini pasti bukan kursus rawatan baru. Ini telah diuji 50years lalu, malah sehingga kini, ia membuktikan untuk menjadi antara cara yang paling berkesan untuk merawat tapak tangan berpeluh. Bagaimanakah iontophoresis dilakukan? Ini adalah prosedur yang memerlukan seseorang untuk menyerap tangan / beliau pada dua bekas yang berasingan yang dipenuhi dengan air paip dan kedua-duanya disambungkan. Prosedur ini perlu dilakukan selama kira-kira 20minutes setiap hari selama seminggu keseluruhan. Satu-satunya perkara yang membuat orang daripada pergi melalui ini adalah kos. Peranti yang digunakan untuk prosedur ini akan menetapkan anda kembali kira-kira seribu dolar.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar