Senin, 23 November 2015

Home Pemulihan Semulajadi Untuk Sista ovari - Enzim dan Evening Primrose Oil

Home Pemulihan Semulajadi Untuk Sista ovari - Enzim dan Evening Primrose Oil

Remedi rumah semula jadi untuk sista ovari mempunyai dua pesaing atas; enzim proteolitik dan minyak primrose petang. Kedua-duanya mempunyai rekod prestasi yang sangat baik untuk membantu dengan keadaan ini.

Enzim proteolitik memecahkan protein yang rosak, dilampirkan kepada organisma mati, atau tidak tergolong di dalam badan. Itulah cara yang amat sederhana, melihat, tetapi ia akan mencukupi buat masa sekarang. Jika anda ingin menyelidik ia sedikit, yang saya akan menggalakkan anda untuk melakukan, ia adalah satu subjek yang menarik dan ia akan membantu anda memahami bagaimana mereka boleh membantu. A sista pada asasnya terdiri daripada protein rosak. Dengan menggunakan enzim proteolitik semasa perut kosong, protease untuk ke dalam aliran darah anda dan mencerna protein bukan yang sihat. Pada ketika ini, mereka mengikuti perisikan yang sama bahawa sistem imun anda berikut. Iaitu, mereka akan pergi di mana mereka diperlukan paling.

Evening Primrose Oil membantu untuk mengimbangi hormon. Sejak pembentukan sista berkait rapat dengan ini, mengimbangi mereka adalah dalam kepentingan terbaik anda. Saya telah melihat wanita mengambil Petang berkualiti tinggi Primrose Oil dan mencapai keputusan yang memberangsangkan dengan kesihatan secara keseluruhan, terutama berkaitan dengan sokongan kelenjar.

Gabungan kedua-dua mencapai keputusan yang memberangsangkan, biasanya selepas kira-kira 3-4 bulan. Seperti semua penyembuhan semula jadi, ia adalah satu proses. Ia mengambil sedikit masa untuk sista untuk membentuk, ia mengambil masa untuk semula kira-kira juga.

Terdapat dua formula tertentu Proteolytic Enzim yang saya suka. Yang pertama adalah Kekuatan Zymactive Double oleh syarikat Kanada Faktor Semulajadi. Yang kedua ialah Virastop 2X oleh Enzymedica.

Untuk Evening Primrose Oil, pergi dengan mana-mana jenama yang berkualiti. Antara kegemaran saya adalah Blue Bonnet, Plus Alam, Faktor-faktor Semula Jadi dan Barleans. Semua jenama yang sangat baik daripada yang saya lihat keputusan yang baik.

Mengambil Enzim proteolitik di max. Dos atau seperti yang dicadangkan oleh pengamal kesihatan semula jadi yang dipercayai. Evening Primrose Oil adalah yang paling berkesan jika anda mengambil 3-4 gel lembut (pada 1000 mg. Setiap satu) setiap hari.

Pada masa yang sama anda menganggap ubat-ubatan rumah semula jadi untuk sista ovari, saya sangat akan cadangkan melihat diet anda juga. Sista berlaku atas sebab-sebab dan ia akan menjadi satu idea yang baik untuk mencari tahu apa yang anda boleh lakukan atau tidak lakukan yang boleh menyumbang kepadanya. Sebagai permulaan, melihat sumber xeno-estrogen dalam diet anda. Ini termasuk susu dan produk susu bukan organik, telur bukan organik, dan makanan yang tinggi dalam racun perosak kimia, racun herba, atau baja. Pertaruhan terbaik adalah untuk pergi organik jika boleh. Produk tenusu organik khususnya biasanya tinggi dalam estrogen seperti sebatian yang membuang hormon anda sendiri tidak seimbang.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar